Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

zondag 3 mei 2009

Patroon /Template


het patroon van onderstaande kaart. 15cm is de totale hoogte.

The template for the card below. 15 cm is the total hight.


5 opmerkingen:

  1. Bedankt Ellis , voor het patroon ik ga ook
    een poging doen om de kaart te maken ;)
    Inspirational is een blog die mooie creaties
    laat zien van over heel de wereld , en als ze
    je creaties laten zien is het een eer .
    Kijk maar eens bij My scrap ideas-Jeanet
    die heeft de eer al ontvangen en terecht
    want die maakt ook heel mooie creaties ,
    zodus vond ik dat die eer ook jou toekomt ;)

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jenny, ik zou het heel erg leuk vinden, maar ik heb daar eens even gekeken en ik weet niet of mijn gefreubel wel goed genoeg is hoor, als ik zie wat daar allemaal voor moois langskomt !

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh , Ellis toch!. Jou creaties zijn geweldig en zijn zeker een plaats op de blog waard! Gewoon doen.
    Dank je wel voor dit mooie patroon , ik heb hem meegenomen en hoop er snel mee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Ik kwam dit patroon net tegen maar kan de kaart nergens vinden heb je die misschien nog?
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen